Isnin, 12 Disember 2011

Waiting For ..

Sekarang saya dekat umah ... Da balek dari rumah maklong ..
waktu kat sane enjoy giler ..
Anyway saya tengah tunggu tarikh untuk bercuti .. ke LANGKAWI & PENANG ..
Doakan semua bejalan lancar ya kawan2 ..
Korang camne ? oke sehat ?
Skang ni saya memnag kaki menyanyi .. Tau .. Kat Mane-2 Mesti Nyanyi ... Ha-3 ..
Tapi Kat PUBLIC tak laaaa ..



Korang gi mane waktu bercuti.. ?
Heishhh ... Banyak pulak pertanyaannnnn ..
Korang comel tak ?
Saya rase saya tak comel macam kowang semuaaaaaaaaaaaaa .... !!!!!!!!!!!!
Sebab Saya hitamm (kataorangla)..Ada tahi lalat ...buwok plak tuh ! ./.

Memang UGLY Larh !!!!!!!!
SHIT !, Atoyaaiiiii ..

Tapi saya tak kesah sebab da ciptaan tuhan kan ?!
Oke ANYWAY .. HAVE A NICE DAY ..

ASSALAMUALAIKUM .. SALAM SEJAHTERA .. SALAM 1MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hye , Assalamulaikum !
Dah Baca ? Ape lagi KOMEN la . :)
Satu pon boleh ~