Sabtu, 14 Januari 2012

Melaka Wonderland Terbaekkkkkkkkkkk

Assalamualaikum , Dan Selamat Sejahtera My Peep's ! Haha .
Hari ni aku pegi MELAKA WONDERLAND . best giler2 beb ! Aku tak puas ! Da la dapat jumpe retis yang hot2 gituh seperti ! MIA SARA NASUHA , IRISH IK4 , ABBY IK4 , FIFA IK4, HARRIS IK4 Dan ramai lagi .. Syiokkk sangat2 .. Tapi tak ambik gambar la sebab kiterong ye kamera kat locker ..

Mase kiterang main gelongsor aku tersekat dengan FIFA Dan Irish ! Haha ..
Aku bole tanye lagi kat irish " Ni Irish kan ? " pastu Irish cakap " Ye " ..
Kiss.. Kisss ... Best siotttt !! Adek mia sara aku tengok je .. Comel sangat !!!!
Pastu ade FUYYOO MAGIC .. Best ! 2 kali aku tersekat kat gelongsor ngan diorang !
Best sangat ...
Okeyh la nyh je nak cite assalamualaikum ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hye , Assalamulaikum !
Dah Baca ? Ape lagi KOMEN la . :)
Satu pon boleh ~